اکستندر چه کاربردی دارد؟

اکستندر چه کاربردی دارد؟

اکستندر چه کاربردی دارد؟ این همان اولین سوالی است که به دنبال روش های بزرگ کردن آلت تناسلی با آن مواجه می شوید. آلت تناسلی کوچک در مردان یک ضعف محسوب می شود و بار منفی در روحیه آنها ایجاد میکند و اگر چاره ای برای آن اندیشیده نشود به مرور زمان سبب از دست رفتن اعتماد به نفس و حس شرمندگی در افراد ایجاد می کند.

مزایای دستگاه اکستندر

اکستندر چه کاربردی دارد؟

مهمترین کاربرد اکستندر درمان بیماری پیرونی می باشد. بیماری پیرونی یک بیماری غیر سرطانی ناشی از بافت اسکار فیبری است که روی آلت تناسلی ایجاد می‌شود و باعث نعوظ منحنی و دردناک می‌شود. آلت تناسلی از نظر شکل و اندازه متفاوت است و داشتن نعوظ خمیده لزوماً دلیلی برای نگرانی نیست. اما بیماری پیرونی باعث خمیدگی یا درد قابل توجهی در برخی از مردان می شود. این می تواند شما را از داشتن رابطه جنسی جلوگیری کند یا ممکن است نعوظ یا حفظ آن را دشوار کند. برای بسیاری از مردان، بیماری پیرونی نیز باعث استرس و اضطراب می شود. کوتاه شدن آلت تناسلی یکی دیگر از نگرانی های رایج است.

بیماری پیرونی به ندرت خود به خود از بین می رود. در اکثر مردان مبتلا به بیماری پیرونی، این وضعیت به همین شکل باقی می ماند یا بدتر می شود. درمان زودهنگام بلافاصله پس از ایجاد این بیماری ممکن است از بدتر شدن آن جلوگیری کند یا حتی علائم را بهبود بخشد. حتی اگر مدتی است که به این بیماری مبتلا بوده اید، درمان ممکن است به بهبود علائم آزاردهنده مانند درد، انحنا و کوتاه شدن آلت تناسلی کمک کند.
 
اکستندر چه کاربردی دارد؟
اکستندر چه کاربردی دارد؟

علائم بیماری پیرونی

علائم و نشانه های بیماری پیرونی ممکن است به طور ناگهانی ظاهر شوند یا به تدریج ایجاد شوند. شایع ترین علائم و نشانه ها عبارتند از:
 
1. بافت اسکار: بافت اسکار مرتبط با بیماری پیرونی به نام پلاک اما متفاوت از پلاکی که می تواند در رگ های خونی ایجاد شود می تواند در زیر پوست آلت تناسلی به صورت توده های مسطح یا نواری از بافت سخت احساس شود.
 
2.خم شدن قابل توجه آلت تناسلی: آلت تناسلی شما ممکن است به سمت بالا یا پایین خم شود یا به یک طرف خم شود.
 
3. مشکلات نعوظ : بیماری پیرونی ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در ایجاد یا حفظ نعوظ شود. اما، اغلب مردان قبل از شروع علائم بیماری پیرونی، اختلال نعوظ را گزارش می کنند.

4. کوتاه شدن آلت تناسلی: ممکن است آلت تناسلی شما در نتیجه بیماری پیرونی کوتاهتر شود.

5.درد: ممکن است درد آلت تناسلی، با یا بدون نعوظ داشته باشید.

دستگاه اکستندر چه کاربردی دارد؟ جواب این سوال درمان بیماری پیرونی و افزایش طول آلت تناسلی می شود.

 

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.