10 فواید رابطه جنسی روزانه

 10 فواید رابطه جنسی روزانه، یک زندگی جنسی سالم به سلامت کلی شما کمک می کند و هیچ راهی بهتر از این نیست که هر روز به شریک زندگی خود عشق بورزید. رابطه جنسی روزانه سالم علاوه بر مزیت تولید مثل  ، زندگی جسمی ، روحی ، عاطفی و اجتماعی را نیز بهبود می بخشد. فعالیت جنسی بیش از حاملگی های غیر برنامه ریزی شده و جلوگیری از بیماری ها بیشتر به منفعت داشتن یک ذهنیت سالم مربوط می شود. کاملا خوب است که رابطه جنسی روزانه خوبی داشته باشید و این مقاله به شما کمک می کند تا به درک بهتر رابطه حنسی روزانه برسید.
رابطه جنسی روزانه با شما چه می کند؟

آیا می دانید رابطه جنسی سلامت قلب و عروق را تقویت می کند و قلب شما را سالم نگه می دارد؟ بنابراین رابطه جنسی روزانه چه کار دیگری در زندگی شخصی شما دارد؟ این چیزی است که باید بدانید.

  • خطرات قند خون را کاهش می دهد
  • کالری می سوزاند
  • خطرات بیماری های قلبی ، فشار خون بالا و سکته های مغزی را کاهش می دهد.
  • میل جنسی را تقویت می کند

میدانستید افرادی که دچار بیماری های قلبی عروقی هستند معمولا با مشکل اختلال نعوظ دسته پنجه نرم می کنند که نیاز این افراد برای رفع اختلال نعوظ به دستگاه وکیوم مردانه تشدید می شود.

10 مزیت سلامتی رابطه جنسی روزانه

جلب رضایت از شریک زندگی خود همان چیزی است که شما باید تمرکز خود را بر آن بگذارید تا اینکه خواسته های جنسی خود را به عنوان اولویت اصلی قرار دهید. یک زندگی جنسی سالم به معنای درک خوب همسرتان در رختخواب و دیدن خواسته های او است. این باعث افزایش صمیمیت جنسی و جالبتر شدن زندگی جنسی شما می شود. به یاد داشته باشید هرچه بیشتر این کار را انجام دهید ، ازدواج یا رابطه شما بهتر می شود. در اینجا برخی از مزایای سلامتی برای داشتن رابطه جنسی روزانه آورده شده است.

1. خواب خوب

رابطه جنسی روزانه باعث می شود بدن شما هورمون های شادی به نام اکسی توسین و اندورفین ترشح کند که باعث افزایش صمیمیت می شود و برای انجام مکرر آن ترغیب می شود. این هورمون های جنسی به خواب بهتر کمک می کند و خواب خوب منجر به موارد زیر می شود:

عمر طولانی تر
سیستم ایمنی قوی
خواب راضی
شما را در طول روز پرانرژی نگه می دارد

توجه: ارگاسم یا خودارضایی نیز می تواند به مزایای فوق الذکر کمک کند. رابطه جنسی کمی سریعتر از ارگاسم نتیجه می دهد.

فواید رابطه جنسی روزانه
فواید رابطه جنسی روزانه

2. استرس را کاهش می دهد

رابطه جنسی روزانه با افزایش هورمون های اندورفین که مسئول تقویت روحیه های جنسی هستند استرس را کاهش می دهد. فراموش نکنید که رابطه جنسی نوعی ورزش است که مسئول کاهش استرس و آرامش شماست. هر وقت استرس دارید ، فقط با شریک زندگی خود عشق بورزید. ساده است ، نه؟ بله ، این سریعترین و در عین حال سالم ترین روش برای غلبه بر استرس است.

3. خطرات فشار خون را کاهش می دهد

خوب ، استرس بیش از حد می تواند منجر به خطرات فشار خون شود. هرچه بیشتر رابطه جنسی داشته باشید ، بیشتر خواهید دید که مقابله با استرس شما را از خطرات فشار خون جلوگیری می کند. استمنا همچنین باعث آرامش فشار خون می شود زیرا باعث آرامش اعصاب می شود و ذهن شما را قوی نگه می دارد. افرادی که فشار خون دارند حتما باید از دستگاه وکیوم مردانه برای رابطه جنسی بهتر کمک بگیرند.

4.شما را جوان تر نشان می دهد

درخشش صبحگاهی دیگر تصوری نیست. از آکنه یا خشکی پوست رنج می برید ، هر روز با همسرتان رابطه جنسی برقرار کنید و می بینید که پوست شما بافتی زنده پیدا می کند. این درخشش طبیعی را می توان ناشی از آزاد شدن استرس و مثبت اندیشی دانست. هرچه بیشتر این کار را انجام دهید ، یک رابطه سالم بیشتر خواهید شد. با بله گفتن به رابطه جنسی روزانه براقیتان را به پوست خود اضافه کنید.


5.خطرات سرطان را کاهش می دهد
بله ، رابطه جنسی روزانه خطرات سرطان پروستات را به دلیل انزال منظم کاهش می دهد. سرطان پروستات اساساً به دلیل رشد سلولهای غیرطبیعی ایجاد می شود که به دلیل آزاد شدن اسپرم برای مدت زمان طولانی به سرعت در حال افزایش هستند. خودارضایی و مداوم ثابت کرده است که خطرات سرطان پروستات را در مردان کاهش می دهد. دستگاه وکیوم مردانه از بروز سرطان پروستات در مردان جلوگیری می کند.

6.درد قاعدگی را تسکین می دهد

از درد پریود رنج می برید؟ رابطه جنسی در دوران قاعدگی در واقع می تواند آن را کاهش دهد. انجام چنین کاری ممکن است احساس ناخوشایندی باشد اما به شما کمک می کند و خطر بارداری شما کمتر است. در صورت احساس ناراحتی از انجام فعالیت جنسی در طول دوره های قاعدگی ، نگاهی به عکس مورد علاقه خود بیندازید و خواهید دید که درد دوره کاهش می یابد. این یک روش روانشناختی برای تسکین شما از درد شدید پریود است. همچنین ، برای خلاص شدن از درد پریود ، خود را ارگاسم کنید.


7. میل جنسی را افزایش می دهد
احساس کمبود رابطه جنسی طولانی تر دارید؟ هرچه رابطه جنسی روزانه بیشتری داشته باشید به طور طبیعی لذتهای جنسی شما را افزایش می دهد. بیشتر رابطه جنسی در یک زندگی طولانی تر ، سالم و بدون استرس کمک می کند. اگر شریک زندگی شما کمبود رابطه جنسی را احساس می کند ، به آنها چیزی بیشتر از آنچه شایسته آنها هستند بدهید. برای این منظور ، باید وحشیانه ترین خواسته های شریک زندگی خود را درک کنید زیرا تمرکز بر روی آن به میل جنسی بهتر کمک می کند. شما باید بازی خود را انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که از آن به روشی حساس استفاده کرده اید و تمایلات جنسی وی را بیش از خواسته های خود متمرکز کرده و همه چیز سر جای خود قرار می گیرد.

8. سلامت قلب

رابطه جنسی روزانه خطرات بیماری های قلبی مانند سکته مغزی و فشار خون را کاهش می دهد. هرچه بیشتر آن را داشته باشید ، بیشتر می بینید که قلب شما بهتر و قویتر می شود. پس چگونه این اتفاق می افتد؟ به سادگی! در هنگام رابطه جنسی ، شما تمایل به تنفس شدید دارید و این به عنوان نوعی ورزش تنفسی عمل می کند و عملکرد قلب شما را بهتر می کند.


9. کالری می سوزاند
به دنبال کاهش وزن هستید؟ رابطه جنسی منظم بهترین راه برای انجام این کار است. بله ، رابطه جنسی روزانه راهی طبیعی برای سوزاندن کالری است. یک زوج بسیار محرک جنسی تمایل دارند با 30 دقیقه رابطه جنسی 108 کالری بسوزانند. بوسیدن را نیز امتحان کنید زیرا کالری ها خیلی سریعتر می سوزند.


10. طول عمر طولانی تر
نمی دانید رمز زندگی طولانی تر چیست؟ ساده است! پاسخ: رابطه جنسی روزانه است. هر چه ارگاسم بیشتری داشته باشید بیشتر تمایل به زندگی طولانی تر را دارید. علاوه بر این ، مطمئن شوید که یک رژیم غذایی تقویت کننده زندگی جنسی سالم شامل بادام ، گردو ، آووکادو ، شکلات تلخ ، موز ، هندوانه و غیره مصرف می کنید به یاد داشته باشید که یک سبک زندگی فعال لذت بیشتر و طول عمر بیشتری را ایجاد می کند.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.